e87.com(千趣会イイハナ)

2013年7月7日日曜日

面白 Iphone ケース10  10 Amazing iPhone Cases


驚きというより、おもしろデザイン iphone のケースたち!

Mobile phones these days everyone uses. Everyone’s interest to have the best phone with the best features, a camera with more megapixels… One of the best phone is the iPhone… These are the ten best designs of iPhone.

 
 



















       

source

2 件のコメント:

  1. さすがとしか言えませんね。  しかし表面がつるつるしているせいかポケットから落としてしまい、割れてしまいました
    落下には耐えてほしかったのですが、しょうがないのかなと思いました。  1か月で壊れました。かなりしょっくでしたね。

    http://www.brandiphonecover.com/

    返信削除
  2. All kinds of covers will certainly please any device owner. We can choose the most unusual option do paper to be different from the others.

    返信削除